+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 8:00 – 15:00

Pytloun Hotel Liberec Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 237 recenzí

  • Personál

    93%
  • Čistota

    91%
  • Vybavení

    88%
  • Pohodlí

    80%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jana

skupina přátel, 14.9.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
47 %
  • Ubytování neodpovídá nabídce, tento pokoj byl pro jednu osobu, ne pro dvě, malá postel. Okno nešlo otevřít, blokovala ho skřiň, což neodpovídá bezpečnostní podmínkám... Postel zabírala celý pokoj, byl problém projít kolem do kola.

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
2
Cena/kvalita
2

Zdenek Hejčl

jednotlivec, 6.12.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
47 %
  • Restaurace na slušné úrovni.

  • Rezervování dost zoufalé. Objednán pokoj do dvora a šup přímo na křižovatku... Náhradní pokoj, to je tak maximálně na jedno lůžko. Nefunkční lampa u postele, dva ovladače na TV a návod nikde - nefunkční... Ůrověň se podstatně zhoršila od předchozí návštěvy... Určitě se nebudu pokoušet o rezervaci a návštěvu tohoto hotelu.

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Tatiana Pashkovskaia

dospělý pár, 3.1.2017

Moskva Rusko

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Kuchar dobri vari

  • 2 lužkovy pokoj 9 m. čtveričnych. Norma pro hotel *** - minimalne 13,5 m. čtv. Servirka neumi podavat jidlo. Recepcni neumi komunikovat s klijentem, a k tomu potrebovala doplatek pri prestehovani na normalni 2 lužkovy pokoj. Proč ?

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
6

Petr

jednotlivec, 10.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Pěkný pokoj, bohužel dojem úplně zkazil hluk z vedlejšího pokoje, údajně mandl, nepříjemné monotónní hučení. Servírka u snídaně místo odpovědi na pozdrav požaduje číslo pokoje, tváří se nepříjemně, když ji poprosím o hrnek na čaj(proč tam tedy pracuje když ji to nebaví?)Hlasitou disko hudbu v restauraci u snídaně nemám rád. Parkování, poloha, internet, vše v pořádku.

  • Pěkný pokoj, bohužel dojem úplně zkazil hluk z vedlejšího pokoje, údajně mandl, nepříjemné monotónní hučení. Servírka u snídaně místo odpovědi na pozdrav požaduje číslo pokoje, tváří se nepříjemně, když ji poprosím o hrnek na čaj(proč tam tedy pracuje když ji to nebaví?)Hlasitou disko hudbu v restauraci u snídaně nemám rád. Parkování, poloha, internet, vše v pořádku.

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Komfort
3
Cena/kvalita
3
Pytloun Hotel Liberec odpověděl na tuto recenzi.
Na základě Vaší recenze jme zpřísnili kontrolu personálu u snídaní a upravili playlist, tak aby byl bohatší a každý si našel to své. Dále jsme na přání hostů přemístnili prádelnu v podkroví hotelu do nových prostor mimo hotel. Lukáš Pytloun, majitel hotelu.

Michaela

dospělý pár, 13.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Příjemný personál, který umožnil storno jedné ze dvou nocí bez storno poplatku.

  • Okna do rušné křižovatky. Snídaně nebyla zahrnuta v ceně ubytování. Cena za snídani vysoká.

Personál
9
Služby
1
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
1

Anonym

jednotlivec, 3.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Čistě povlečená postel,obsluha nám vyměnila pokoj za lepší

  • Špinavý zapraný koberec. Dost starý nábytek. Pokoj neodpovídal fotografii.

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6

J.

jednotlivec, 24.11.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Výborná snídaně a restaurace. Personál ochotný a čistota dobrá. Bohuzel postel, matrace a luzkoviny vse velmi nevyhovujici. Matrace stará proleželá, chyběla další přikrývka (bylo chladno) lednička velmi hlučná (přímo u hlavy nocležníka) atd. Bohužel nemohu hotel doporučit, protože dobře se vyspat je základ služeb které v zahraničí nabízí kazdy Ibis atd.. I když je hotel pouze 3hvězdičkový, neznamená to spát ve starém a nefunkčním zařízení. Cena v tomto případě není neodpovídající.

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 5.1.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
53 %
  • Personál

  • Dva dny bez teplé vody? WTF?

Personál
0
Služby
0
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 30.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Ochota personálu v reštaurácii.

  • Hotel je u frekventovanej komunikácii, pokoj bez klimatizácie, takže pri otvorenom okne hluk-pokoj.č.7. V rámci pobytu s wellnessom, ktorý bol na inom hotelu,potreba sa dopraviť 4km do iného hotelu v Liberci- na recepcii nedokázali poradiť ako sa dopraviť do města,na masáž-,jedine taxi..Masáže v sobotu při otvorenom okne-hluk z venku od stavebných praci.Večera - 4 chodové menu -ťažké jedlo na noc, nevhodné...jedl,príloha... poliate nejakou hnedou nechutnou omáčkou.

Personál
8
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Libuše Kulíšková

dospělý pár, 8.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Aktivní a ochotný personál

  • Neuvěřitelně malý pokoj pro dva,kde se větrá jen s obtížemi,hluk provozních prostor přímo pod oknem, z vedlejšího pokoje je slyšet každé slovo. Při dvou kufrech je pohyb v pokoji takřka nemožný. Televizor na skříni u stropu. V restauraci chyběly polévky a sortiment nápojů. Svíčková pečeně byla nejspíš ze zadního hovězího - tuhé maso. Neuvěřitelně drahá snídaně. Celkově je pobyt luxusně drahý na takové podmínky.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 5.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

skupina přátel, 15.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Dobra poloha.

  • Poměr cena/kvalita zalezi na konecnej rezervacnej cene. Pri posledni cene (1.400CZK/pokoj), se najdou lepsi hotely. Check-in/out je prilis pomaly.

Personál
6
Služby
7
Čistota
5
Komfort
7
Cena/kvalita
4

Anonym

skupina přátel, 8.5.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 13.2.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
2
Cena/kvalita
4

Pavel Kalvoda

dospělý pár, 28.10.2019

Německo

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Malý pokoj,průměrné postele,mini koupelna a ještě menší sprch.kout,zavřená restaurace.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
4

. Ronzová

jednotlivec, 11.5.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 6.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • vela programov v TV prijemna restauracia, dobre jedlo

  • velmi pocut hluk od cesty na izbách slabe osvetlenie v kupelni programy v TV nezoradene prehladne male porcie na veceru

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
8

Anna

mladý pár, 16.9.2017

Liberec Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Jidlo v restauraci bylo chutne. Prijemne straveny vecer.

  • Vybaveni pokoje - postel. Pri kazdem pohybu postel poodjela ze sveho mista, pro romanticky pobyt dve luzka s velkou mezerou u sebe neprilis vhodna volba.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Michal

jednotlivec, 21.7.2016

Slovensko

  • Celkové hodnocení
65 %
  • pristup personalu

  • postel bola znacne vylezana a nizska. bola citit kanalizacia.

Personál
8
Služby
0
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Jana Havířová

dospělý pár, 22.2.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
6
Komfort
5
Cena/kvalita
7