+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pytloun Self Check-in Hotel Liberec Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

von 245 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    91%
  • Ausstattung

    88%
  • Komfort

    80%
  • Preis-Leistungverhältnis

    84%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 25.11.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
47 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Zdenek Hejčl

Einzelreisender, 6.12.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
47 %
  • Restaurace na slušné úrovni.

  • Rezervování dost zoufalé. Objednán pokoj do dvora a šup přímo na křižovatku... Náhradní pokoj, to je tak maximálně na jedno lůžko. Nefunkční lampa u postele, dva ovladače na TV a návod nikde - nefunkční... Ůrověň se podstatně zhoršila od předchozí návštěvy... Určitě se nebudu pokoušet o rezervaci a návštěvu tohoto hotelu.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jana

Gruppe von Freunden, 14.9.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
47 %
  • Ubytování neodpovídá nabídce, tento pokoj byl pro jednu osobu, ne pro dvě, malá postel. Okno nešlo otevřít, blokovala ho skřiň, což neodpovídá bezpečnostní podmínkám... Postel zabírala celý pokoj, byl problém projít kolem do kola.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2

Tatiana Pashkovskaia

Älteres Paar, 3.1.2017

Moskva Rusko

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Kuchar dobri vari

  • 2 lužkovy pokoj 9 m. čtveričnych. Norma pro hotel *** - minimalne 13,5 m. čtv. Servirka neumi podavat jidlo. Recepcni neumi komunikovat s klijentem, a k tomu potrebovala doplatek pri prestehovani na normalni 2 lužkovy pokoj. Proč ?

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6

Michaela

Älteres Paar, 13.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Příjemný personál, který umožnil storno jedné ze dvou nocí bez storno poplatku.

  • Okna do rušné křižovatky. Snídaně nebyla zahrnuta v ceně ubytování. Cena za snídani vysoká.

Persönlich
9
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
1

Petr

Einzelreisender, 10.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Pěkný pokoj, bohužel dojem úplně zkazil hluk z vedlejšího pokoje, údajně mandl, nepříjemné monotónní hučení. Servírka u snídaně místo odpovědi na pozdrav požaduje číslo pokoje, tváří se nepříjemně, když ji poprosím o hrnek na čaj(proč tam tedy pracuje když ji to nebaví?)Hlasitou disko hudbu v restauraci u snídaně nemám rád. Parkování, poloha, internet, vše v pořádku.

  • Pěkný pokoj, bohužel dojem úplně zkazil hluk z vedlejšího pokoje, údajně mandl, nepříjemné monotónní hučení. Servírka u snídaně místo odpovědi na pozdrav požaduje číslo pokoje, tváří se nepříjemně, když ji poprosím o hrnek na čaj(proč tam tedy pracuje když ji to nebaví?)Hlasitou disko hudbu v restauraci u snídaně nemám rád. Parkování, poloha, internet, vše v pořádku.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
3
Pytloun Self Check-in Hotel Liberec hat auf diese Bewertung geantwortet.
Na základě Vaší recenze jme zpřísnili kontrolu personálu u snídaní a upravili playlist, tak aby byl bohatší a každý si našel to své. Dále jsme na přání hostů přemístnili prádelnu v podkroví hotelu do nových prostor mimo hotel. Lukáš Pytloun, majitel hotelu.

Anonym

Einzelreisender, 3.4.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Čistě povlečená postel,obsluha nám vyměnila pokoj za lepší

  • Špinavý zapraný koberec. Dost starý nábytek. Pokoj neodpovídal fotografii.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

J.

Einzelreisender, 24.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Výborná snídaně a restaurace. Personál ochotný a čistota dobrá. Bohuzel postel, matrace a luzkoviny vse velmi nevyhovujici. Matrace stará proleželá, chyběla další přikrývka (bylo chladno) lednička velmi hlučná (přímo u hlavy nocležníka) atd. Bohužel nemohu hotel doporučit, protože dobře se vyspat je základ služeb které v zahraničí nabízí kazdy Ibis atd.. I když je hotel pouze 3hvězdičkový, neznamená to spát ve starém a nefunkčním zařízení. Cena v tomto případě není neodpovídající.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 5.1.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
53 %
  • Personál

  • Dva dny bez teplé vody? WTF?

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Libuše Kulíšková

Älteres Paar, 8.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Aktivní a ochotný personál

  • Neuvěřitelně malý pokoj pro dva,kde se větrá jen s obtížemi,hluk provozních prostor přímo pod oknem, z vedlejšího pokoje je slyšet každé slovo. Při dvou kufrech je pohyb v pokoji takřka nemožný. Televizor na skříni u stropu. V restauraci chyběly polévky a sortiment nápojů. Svíčková pečeně byla nejspíš ze zadního hovězího - tuhé maso. Neuvěřitelně drahá snídaně. Celkově je pobyt luxusně drahý na takové podmínky.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 30.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Ochota personálu v reštaurácii.

  • Hotel je u frekventovanej komunikácii, pokoj bez klimatizácie, takže pri otvorenom okne hluk-pokoj.č.7. V rámci pobytu s wellnessom, ktorý bol na inom hotelu,potreba sa dopraviť 4km do iného hotelu v Liberci- na recepcii nedokázali poradiť ako sa dopraviť do města,na masáž-,jedine taxi..Masáže v sobotu při otvorenom okne-hluk z venku od stavebných praci.Večera - 4 chodové menu -ťažké jedlo na noc, nevhodné...jedl,príloha... poliate nejakou hnedou nechutnou omáčkou.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.3.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 15.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Dobra poloha.

  • Poměr cena/kvalita zalezi na konecnej rezervacnej cene. Pri posledni cene (1.400CZK/pokoj), se najdou lepsi hotely. Check-in/out je prilis pomaly.

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
7
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 8.5.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 13.2.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Pavel Kalvoda

Älteres Paar, 28.10.2019

Německo

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Malý pokoj,průměrné postele,mini koupelna a ještě menší sprch.kout,zavřená restaurace.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anna

Junges Paar, 16.9.2017

Liberec Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Jidlo v restauraci bylo chutne. Prijemne straveny vecer.

  • Vybaveni pokoje - postel. Pri kazdem pohybu postel poodjela ze sveho mista, pro romanticky pobyt dve luzka s velkou mezerou u sebe neprilis vhodna volba.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • vela programov v TV prijemna restauracia, dobre jedlo

  • velmi pocut hluk od cesty na izbách slabe osvetlenie v kupelni programy v TV nezoradene prehladne male porcie na veceru

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
8

. Ronzová

Einzelreisender, 11.5.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Michal

Einzelreisender, 21.7.2016

Slovensko

  • Gesamtbewertung
65 %
  • pristup personalu

  • postel bola znacne vylezana a nizska. bola citit kanalizacia.

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6